Web Sitemizi Ziyaret Ediniz TORBALI Belediyesi
Seyretmek İçin Tıklayınız ŞEHİR Kameraları

HAKKIMIZDA

Torbalı Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü'ne bağlı olarak faaliyetlerini sürdüren Hemşerim İletişim Merkezi hemşehrilerimize güler yüzlü çözüm odaklı profesyonel anlayışla hizmet vermeyi, belediyemiz ile hemşehrilerimiz arasında köprü oluşturarak, hızlı ve güvenilir iletişim kurmayı hedeflemektedir. 

Bu kapsamda; aşağıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesi Bilgi İşlem Müdürlüğü'nün yetki ve sorumluluğu dâhilindedir. 

 1. Hemşehrilerimize web sitesi (www.torbali.bel.tr), e-posta (torbali@torbali.bel.tr), telefon (0 232 856 66 66)  yoluyla yaptığı başvuruları kayıt altına almak ve ilgili birime yönlendirmek.  

2. Torbalı Belediyesi tarafından düzenlenen fuar, açılış, festival vb. organizasyon ve etkinliklerde yer alarak, hemşehrilerimizi belediyemizin faaliyetleri hakkında bilgilendirmek, talep, öneri ve görüşlerini almak ve ilgili birime yönlendirmek.

3. Torbalı Belediyesi kurumsal sosyal medya hesapları (Facebook, Twitter, Instagram) ve Hemşehrim Whatsapp İletişim Hattı (0 535 018 5 35 3) aracılığıyla gelen dilek, öneri ve şikayetleri ilgili birimlere yönlendirmek, bilgilendirme yapmak.

4. Hafta içi sabah 08.30 – gece 02.00, hafta sonu 08.30 - 17.30 saatleri arasında gelen tüm çağrılara cevap vererek ilgili birime yönlendirmek.  Birimler arası ve dış arama yetkisi olmayan birimlerin görüşme yapabilmelerini sağlamak. Ayrıca hafta sonları belli aralıklar ile Sosyal Medya ve Whatsapp hattına iletilen mesajlara bakmak. 
    
Kurumsal Sosyal Medya Hesaplarımız ;

•Facebook  :  https://facebook.com/torbalibelediye
•Twitter      :  https://twitter.com/torbalibelediye
•Instagram :  https://instagram.com/torbalibelediye 

Hemşehrim İletişim Merkezi Şikâyet Yönetimi Politikası: 

Torbalı'da yaşayan tüm hemşehrilerimiz ile ilçemizi ziyaret eden konukların, talep ve önerilerinin şeffaf ve etkin bir iletişim yoluyla belediyenin kurumsal kimliği, imajı ve itibarının güçlendirilmesini sağlamak; çözüm odaklı anlayışla belediye hizmetlerinden memnuniyeti en üst düzeye çıkarmak. 

İlkelerimiz;

Halkın yararını gözetmek
Hemşehri memnuniyeti
Bilgide erişilebilirlik
şeffaflık
Çözüm odaklılık
Güler yüzlü ve yapıcı çalışma anlayışı
Kamu kaynaklarını etkin ve adil kullanmak 
  
Başvuru ve Süreci ;

Tarafımıza gönderilecek dilek, öneri ve şikayetleri gibi mesaj ve sesli iletilerinizi ilgili birimlere yönlendirilerek ve devamında ilgili birim ile takibini sağlamaktır. Başvurunuz ile ilgili yanıtlar yine aynı kanal üzerinden sizlere iletilecektir. 

Belediyemiz hizmetleri ve birimlerimiz ile ilgili daha detaylı bilgi edinmek için web sitemizde (torbali.bel.tr) bulunan kurumsal sekmesinden inceleyebilirsiniz.


Hizmetlerimiz  :

Hızlı, güler yüzlü ve güvenilir iletişim için buradayız.
Alanında yetkin personelimizle başvurularınızı almak için sizi bekliyoruz. İşlemlerinizin yapılmasını beklerken size evinizin rahatlığını sunuyoruz. Başvurunuzun takibini yapıyor, sizlerle yeniden görüşmek için sabırsızlanıyoruz. Torbalı için yaptıklarımızı ve yapacaklarımızı anlatmak bize mutluluk veriyor.
Hemşehrim İletişim Hattı olarak Web site, Mail, Sosyal Medya, Whatsapp ve Telefon gibi 5 farklı kanaldan hizmetlerimizi sürdürüyoruz.

Bize ister telefonla, ister internet aracılığıyla Belediye Hizmet binamıza gelmeden ulaşabilirsiniz.
“Bize kısaca Torbalı HİM diyebilirsiniz.”
Torbalı Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde, Hemşehrim İletişim Merkezine bağlı dinamik ve güler yüzlü bir ekibiz.
İnternet ve telefon aracıyla ile bize ulaştırdığınız başvuruları kayıt altına alıyor, birimlerden ilgili yanıt geldiğinde en kısa sürede sizlere geri dönüş yapıyoruz.

Doğrudan ve kolay iletişimin adresi, HİM'e ulaşmak çok kolay.

E-mail : him@torbali.bel.tr
Telefon : 0 232 856 66 66
Whatsapp : 0 535 018 5353 
Web : www.torbali.bel.tr
Adres: Torbalı Belediyesi Muratbey, 
3564. Sk., 35860 Torbalı/İzmir